Dita Jarošová

Legendární šipka pro pohoršení

26. 08. 2017 22:23:42
Ačkoliv jsem synům poskytla stejné podmínky a snažila se zformovat je v jakémsi kolektivu, nebot ́jsou už takovým malým. Aneb i ty bacily si předávali nachlup stejné, jak pravila dětská lékařka. Dva prošli navlas stejnou školkou.

Ba i po tělesné stránce se zformovali podivně, každý po svém! Jeden bude typu spíše Edudant a další Francimor, třetí posledníček, a to už jsem měla mnoho zkušenosti, protože je mezi nimi, zrovna tak akorát.

Občas jsem z toho v koncích, příděl jídla mají přitom odjakživa stejný.

Nakonec se i u mne projevila ona sociální izolace, nyní to pořád přetřásají, jak člověk může "být matkózní", jsem nucena pobývat v dětském koloktivu. Ačkoliv jsem byla cíleně formována šest let pedagogickou školou, kde do nás byla koktejlově nalívána pedagogika s psychologií, rodině se to nepozdává!

Ženy mi totiž například onehdá vynadaly, že jsem na dětské oslavě, jsa konečně s dospělými, mluvila s nimi o tematech ryze nedětských, nedej bože o politice. Přitom mužové mi vynadali, že moji synové čtou i sprosté vtipy. Byla jsem, upřímně řečeno ráda, že v jejich rukách se leskne něco jiného než mobil, totiž knížka...Ano, přiznávám bez mučení, vtipy to byly všehochut ́, dvojstrana byly věnována i jakýmsi lechtivějším záležitostem.

Páni byli pohoršeni více, než když viděli minule tanky v počítačové hře ! Nemůžou tomu prý ani rozumět /než to přelouskají taky/ a / co je pohoršilo rovněž a víc/ ten nejstarší by ale mohl!

Ovšem generace, co si zpívala nahlas a bez obav "Sex je náš, dělá dobře mě i tobě..." je v pohodě a nad věcí... "Jó to máme mládež! Tddmtm..." Přitom předzásobitelé láhvovým zapomněli, na své skutky pohoršení, jak jeden lezl pro bůra ke krokodýlům, aby měl na pivo a druhý rovněž skočil svou legendární šipku do kašny, snad kvůli děvčatům, ale možná také pro drobásky na mok, kterého se u nás v czech republic vypije kvanta...

Synové jsou nesoutěživí, snad jen v tom jídle, LOL...Nejstarší se začal pohoršovat nade mnou a peskuje bratry za věci, které donedávna činil sám. Tuhle vzal svého nejlepšího kamaráda na exkurzi do skříně s mými lodičkami a pohoršeně pravil: " Tohle tvoje máma nemá a nenosí, co?"

A to je oblast humoru, kde se mi zadařilo, smysl proň mají všichni a také podléhají záchvatům smíchu, které občas mnozí nepoberou.

Sečteno, podtrženo: Chlapci ze mne vytvořili člověka sprostého, libujícího si v nejrůznějších a pohodlných zkratkách, co vysílá živě, je youtubérem v plenkách, používajícího selfie, propadajíc čas od času záchvatům zuřivosti či smíchu...

Autor: Dita Jarošová | karma: 13.39 | přečteno: 516 ×
Poslední články autora