Odjezd do Anglie... /povídka/

"Lidé jsou single mimo jiné i proto, že nemají v dnešním světě dostatek osobního prostoru a volna, čili vedle zaměstnání a povinné sebeobsluhy a existence jim prakticky nezbývá čas samostatně přemýšlet. Chtějí na něco zapomenout?"

25.1. Dočítám Šifru mistra Leonarda, co jsem dostala k Vánocům. Faakt síla. Tajemná hnutí, svatý grál, tajemní zednáři, hnutí Úsvit, Máří Magdaléna, Mona Lisa, tajemná místa...A do té Rosslynské kaple bych se vážně jela podívat.

14.2. Je Valentýna, musím také najít nějakou lásku, vyrazíme někam s Helčou, asi na disco. 

28.2.Sbalil mě na diskotéce, měl rolák a masivní stříbrný řetěz se mu klinkal na místě klíční kosti. Jmenuje se Kája. Jeho robotí pohyby při tanci dokázal umně přehlušit salvou povzbudivých slov a poklon, těmi mne  úplně zasypal...Všichni z jeho party už prý holku mají. Vlastně ho tak trochu znám, bydlí skoro za rohem. Má takové hluboké oči.

Paní H. nalezla mezi věcmi své dcery několik věcí, cédéčka, fotku a deník. Když utírala prach, našla ho zastrčený za velmi obsáhlým anglickým slovníkem.

2.3. Supr, má taky psa, jdeme je dnes spolu vyvenčit, mám takovou radost!

8.3.2004:  Dneska jedeme za jeho přáteli. Snad se jim budu líbit, poslouchají jinou muziku, jsou hlasití, propříště bych radši byla doma.

15.4. Jedu na grilování, minule jsem se tam setkala s klukem jménem Mendy, byl tam s přítelkyní Klárou, mluvilo se kapelách, ona je v pohodě, ale on mluvil pouze o zbraních, anebo snad maketách, také o armádě. 

17.4. Dnes fofr v práci, kopírovala jsem haldy papírů, těšila se domů. Naši jedou na návštěvu, pozvu Karla k nám domů. Na grilovačce mluvili o divných věcech, prý nám to prase na grilování snad přivezli v pohřebním autě, nevěřila jsem jim ani slovo, jeho přátelé mají poněkud zvrácený černý humor, kterému nerozumím .

19.4. Byl to pěkný večer, když je se mnou sám, chová se naprosto jinak. Zítra si vyrazíme do společnosti ! Těším se nakonec.

22.4. Posloucháme Orlíky, Rozsudek a jiný kapely. Smějeme se jejich sousedce, nosí takový borůvkový přeliv a vypadá jako... Říkáme jí Milka, fialová kráva.. Dnes jsme byli nakupovat oblečení, vybral mi nějaký ármy hadry, sobě taky a vysoký boty s tkaničkama. Pak jsme poslali balík z pošty, co bylo uvnitř, nevím. Karel se tvářil vážně, tak jsem se ani neptala.

23.4. Hrajeme paint- ball, kluci ukazují jakési makety zbraní, mají toho plnou skříň. Něco je jiné, když je s nimi, jsem pro něj vzduch. Příliš mne to nebere.  

30.4. Zdálo se mi to, nebo mne při tom škrtil? Jeho máma je hodně skeptická, snad se jí líbím, mám ale příliš silná stehna...

1.5. Jedeme na  sraz!

3.5. Všichni byli oblečený podobně jako my, kluci hodně vystříhaný a některý holky taky. Karel mne stále tahal za krk nebo kolem krku. Kapely řvaly, někdo mě polil pivem a při cestě ze záchoda na mě kdosi jiný plivl a vynadal do cikánek. Karel na to nereagoval, byl jak pominutý, něco řval, mával pravou rukou spolu s ostatními. V našem hloučku kdosi vyprávěl, že minule grilovali  maso na náhrobním kameni. Udělalo se mi totálně zle a prosila ho, abychom odjeli. Opravdu jen nerad mne odvezl, vypadal jako v transu, takhle ho neznám. Nemůžu usnout.

4.5. Tak se mi to nezdálo, opravdu mne přiškrcoval, tvrdí, že některý celebrity to vysloveně milujou, jaký, to ale neřekl. V noci nemůžu dýchat, budím se. Spím při světle.

6.5. Klára s Munem jsou mrtví, někdo je umučil. Píše se o tom snad ve všech novinách, bylo to taky v televizi. Nemůžu vůbec spát. Mám úzkosti, nedojdu málem ani k ledničce, bojím se projít okolo okna, plazim se.  Vždytˇ jsem nic neudělala, proč, nevím, co se to vlastně děje? Co když za oknem někdo čeká?

7.6. Máma s tátou se o mě bojej, On čeká na mě denně před budovou a nezajímá ho, že už ho nechci vidět ani s ním mluvit. Jezdí pro mě táta, ale nechápe ten můj zvrat. Kdybych tak aspoň měla sourozence, nebo někoho, kdo by mě chránil! Mám jen tebe, můj deníku !  Nemůžu spát, nemůžu jíst, nechávám se zapírat, telefon už nezdvihám, naši by mi asi nevěřili, nechci je dočista utrápit.

8.6.2004  Městečko spí, náš Bruno venku štěká, bude se mi po něm a po všech stýskat. Věra jede jako au-pair do Anglie, balím to tady taky a mizím, mizím s ní, bojím se víc než kdy v životě, bojím se policie, nejvíc Karla. Ujedu, než mě někdo také oddělá! Tu knížku beru sebou.

Paní H. pouští hadr, vyhlédne z okna na ztichlý lunapark a jde k telefonu...

PS.:Promiň MÁMO promiň TÁTO !

 

 

 

.

Autor: Dita Jarošová | sobota 25.11.2017 11:08 | karma článku: 10,94 | přečteno: 226x
  • Další články autora

Dita Jarošová

Mámagraf /fejeton

Takže jsem překročila určitou věkovou lajnu abych se poprvé vydala na preventivní prohlídku prsou. První potíž byla najít parkovací místo, nakonec jsme zaparkovaly na dvoře střední školy, kde studuje můj syn. Vzala jsem sebou mámu

6.4.2024 v 20:12 | Karma: 11,25 | Přečteno: 433x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Uchazečky konkurzu na ředitelku /povídka/

Všechny tři postupně hledaly kongresovou místnost, až skoro bez toho "s", dveře měla čísla, která však v pozvánce nestála. A tak trochu zoufale korzují po chodbách bez informačních cedulí odchytávají všemožné i domnělé úředníky .

28.3.2024 v 9:45 | Karma: 9,71 | Přečteno: 330x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Burešův Maelström ?

Všichni máme v paměti telefonní aplikaci Bez Andreje. Funguje dosud? Kupujete anebo využili jste ji někdy v minulosti? Už její pouhý výskyt nám v podstatě oznamuje, že bude přetěžké vyhnout se výrobkům právě z této stáje...

27.3.2024 v 9:50 | Karma: 13,72 | Přečteno: 344x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Archa panenek...

Při rutinní selekci odpadků u kontajnerů mne jasksepatří zasáhly drsné záběry: vzhledem k povinnému sledování dětského pořadu Operace Jau mne šokoval pohled na otevřený kufr plný nahých tělíček panenek útlých těl, tak tenkých

2.3.2024 v 13:40 | Karma: 14,12 | Přečteno: 310x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Cucáci

Vždycky jsem si říkala, jak se může poznat, když někdo se nachází ve věkovém období zvaném cucák. Kolem Valentýna mne však potkala zajímavá situace, od letoška jsem o hodně chytřejší, co se týče tohoto pozoruhodného označení...

20.2.2024 v 22:04 | Karma: 12,16 | Přečteno: 422x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Volby by v březnu podle Medianu vyhrálo ANO. TOP 09 vypadává, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články