Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:) Díky za přehled stavu kultury ve vašem okolí, taktéž za inspiraci k dalším originálním osobnostem i výpravám. Osobně mám hodně ráda knihy Benjamina Kurase, toho bych si přála slyšet jednou naživo. Přeji pěkný den!

0 0
možnosti

Oprava. Ten pán se jmenuje Jaroslav Achab Haidler a je to překladatel , divadelník , zachránce židovských hřbitovů, kabalista a mnoho jiného. Jen vypadá tak, že potkat ho v lese při měsíčku, asi bych tasil. Ale vzápětí bych smekl klobouk a mámil z něj taje kabalistické. Paní Sidonová taky v Turnově vystupovala. Pořádají akce po celé republice a jistě i do Hořic zavítají. Nenechte si to ujít.

0 0
možnosti

Divila byste se, co je na maloměstě kultury. Jsem rodilý Pražák a kam se to tam hrabe. Koncerty, přednášky, v Tatobitech ochotnické divadlo, strašidelné lesy pro děti, tam jsem za loupežníka, piráta, můžete si vybrat. A mnoho jiného. Jen k té toleranci. Můžu tolerovat opilce, když mi nezvrací na dveře, blbce, když škodí jen sobě a muslima jen tehdy, když se mě, mé ženě a čtyřem (nečistým) psům vyhne obloukem. Na urážky reaguji brutálně. Holt na hrubý pytel hrubá záplata. Problém slušných lidí je v tom, že jsou slušní i v situaci, kdy by takoví býti neměli. Ale všeho do času. Přeju krásný den.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím pane Douša, děkuji za zajímavý příspěvek, věřím, že máte v Turnově krásné a zajímavé akce, myslím, že vše je o lidech, v jejich přístupu, lidskosti a porozumění. Jen "tolerovat" nestačí, musíme rozlišovat dobro a zlo. Bohužel v muslimských zemích dochází k porušování těch nejzákladnějších lidských práv, vládne tam totalita. Chceme ji i zde, tot otázka?

0 0
možnosti

Milá paní Dito. U nás v Turnově je synagoga. Ačkoliv nejsem Žid ani z promile ale katolík, rád tam zajdu na zajímavé akce. Přednášel tam pan Heidler o židovské kabale. Nesmírně zajímavá přednáška. Ten pán si zaslouží úctu. Nosí svůj semitský outfit s pozoruhodnou grácií. Jako já ten svůj barokní, křesťanský. Vládla tam pozoruhodně přátelská atmosféra, prodávali tam dobré košer víno a těším se na další akci. Jen chci říci, že se nejednalo ani na vteřinu o tolik dnes propíranou toleranci. Já ho netoleroval ale obdivoval, jako asi většina přítomných.Inteligentní lidé si porozumí vždy. Jen s muslimy to nějak nejde. Kde je Chyba? Otázka do pranice.

0 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,40
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články