Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Myslím, že bigbít je zase v kurzu, rock určitě, hlavně aby jsme se nedočkali nějakých omezení co se hudby týče. Stačí že rádia pouštějí kolovrátek stejných songů stále dokola- nebudu dělat reklamu jakých ještě i tady... Člověk už dopředu ví, jak to půjde po sobě. Hlavně aby to lidi nevodradilo od hraní! S těmi rohlíky to chápu- jeden sníte ještě po cestě...;-D

0 0
možnosti
JA

Připadá mi to, že lidé trochu "ohluchli", že už nejsou schopni slyšet v hudbě tu naléhavost, to poselství, které každý pořádný song má. Takže asi žádné velké omezení nebudou, vrchnost už se hudby nebojí (to komačové, ti zakazovali, ti věděli co muzika dokáže). Teda kromě hamižné organizace OSA, ta by nejraději kasírovala i kluky s kytarou v lese u táboráku.

Ne ne, všech 13 jich donesu domů, teprve tam je s chutí požeru :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Tak to si musím pustit- Karneval! Zatvrzelí bigbíťáci- to zní skoro jako dinosaurština, fandím vám, mám ráda různé styly... Číslo třináct žije!!

0 0
možnosti
JA

Karneval když si pustíte, tak určitě zjistíte, že už jste to někdy slyšela, je to song celkem profláklý. A zatvrzelí bigbíťáci? No někdo musí hájit pozice bigbítu před moderní přiblblou disko elektro taneční rádobyhudbou i před dechovkou (která se na něj zase tlačí z druhé strany, nějak furt neztrácí dech, potvora vytrvalá). Dělám si legraci, nejsem žádný netolerantní prosazovatel jen jednoho hudebního proudu, mám taky rád různé hudební styly, ale bigbít (i když je vlastně dost těžko definovat co to vlastně je, obecně asi dobrá rocková muzika) je nejlepší :-).

A ještě k třinástce: v obchodě vždycky kupuji 13 rohlíků, fakt, už léta :-)

0 0
možnosti
JA

Kapela XIII. století měla možná dost ponuré texty, ale do dnešních dnů si od nich slávu uchoval jen jeden hit, který není nijak hrozný, naopak, pohodovka, je to song Karneval. My zatvrzelí bigbíťáci z minulého století ho stále s úspěchem prezentujeme na zábavách s nezmenšeným úspěchem :-). Třináctku mám ovšem rád, žena moje se narodila třináctého a já třicátého prvního (což je taky třináctka, jen naopak :-)). Hezký večer přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,40
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články