Diskuse

Bekovky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Původně pocházejí z Irska... :-) Takže Sherlock je bingo!!

0 0
možnosti
Foto

Aha, to je nabídka ... Myslela jsem, že to je o historii...

0 0
možnosti
Foto

Zkusil jsem něco o historii "bekovky" paní Dito najít, ale zatím marně. Pod heslem bekovka se mi ve vyhledávači otevřelo výrobců několik, kteří ovšem pod tímto pojmem nabízejí kupodivu i "čepice bejsbolky a nebo dokonce i modely alla Sherlock Holmes", které ovšem za bekovky nějak moc považovat nelze. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dík za odkaz, mrknu na to! Přeji pěkný slunečný den.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud jste se tam byla paní autorko Dito podívat, tak jste mne předběhla. A pokud ne, tak se podívejte na https://www.tonak.cz/e-shop/site-cepice/ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Právě, že jsem úplně nedohledala, jak to s těmi čepicemi je, díky za informace, ta moje z titulky je focená také před dvaceti lety víceméně z recese. Syn zatím po tomto kousku nezatoužil, má jen ty "kamarády". Třeba je politicky přesvědčí, když mu tak naslouchají...;-D

0 0
možnosti
Foto

H38a51n62a 63V63l42k12o31v76á

15. 10. 2017 19:03

No nevím...bekovku svému dvouletému synovi dávali již před necelými dvěma lety moji známí, vždy obzvláště "in"...

1 0
možnosti
ŠZ

Myslím, že "bekovka" se té čepici začalo říkat podle herce Josefa Beka. On ji v nějaké roli proslavil. Byla to tehdy taková čepice úderníků. Takhle jsem to alespoň jako kluk pochytil. Kšilt byl na patentku sepjatý s vrškem a frajeři ten kšilt nosili klaplý nahoru, takže vůbec nestínil. Ve starých filmech to uvidíte

1 0
možnosti
MB

M72i30l82a20n 55B10í56l83e87k

15. 10. 2017 20:42

Ten původ je zřejmě starší. Já si zas pamatuju, že se čepici tak začalo říkat podle polského meziválečného politika Becka. (Ale pravda je asi uprostřed, prý jde o pojmenování podle pražského čepičáře Beka:-))

1 0
možnosti
Foto

:-) :-) Tak jste právě in...

0 0
možnosti
Foto

Koženou bekovku (přímo skvělou proti drobnému dešti, aby mi, v případě, že ještě nestojí za to roztahovat deštník - nekapalo na brýle) nosím už přes 20 let. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články