Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako dedek nedam dopustit na rotting christ, impaled nazarene a hlavne na genialni Arallu

1 0
možnosti
Foto

Díky za další super tipy! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky Karle, také mnoho pozdravů !:-)

0 0
možnosti

AC/DC to nás dědky vždy postaví zase na nohy a dobře naladí taky Sultan song od Dire Straits...no ale v poslední době se dědkové začínají přiklánět ke sladší muzice..to je to nedůstojné stáří;-D

4 0
možnosti
Foto

;-D To mě nenapadlo, vidíte! Tak třeba Prodiggy, Janis Joplin, Jane Osborne, Ninu Hagen, Guns'n'roses, Bruce Springsteen, Noida Bártu, 4 Non Blondes, Smokie, Guano Apes- open your eyes... :-):-)R^

2 0
možnosti

Jde o věk .. Svou maminku jsem uchvátil tím, že na You tube jsem jí pouštěl - Cortéze Vašíčka, nezbytnou Simovou, která zhasínala lampiony. Přechod do Semaforu, kde Babeta bite bita ! URIAH HEEP JULY MORNING 1972 - to již sledovala s jakýmsi podezřením ! ... :-)

1 0
možnosti

M72a90r54t57i55n 30L85a24c83o

17. 1. 2018 15:56

Karma, ale:

Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Creedence (Clearwater Revival), The Moody Blues, Support Lesbiens, AC/DC, Deep Purple, Metallica...;-(

1 0
možnosti

Kam jsme to za 28 let došli ? Agent Bureš klade věnce k hrobu TGM, bušič buší do poslanecké laviuce, zklamán, že v době Palachova týdne opakovaně nebyl zvolen. Zpupní, státotvorní komunisté přeskákali z Volh do BMW i s řidičem. Jeden udaný dokonce padl ve vestibulu svýcarské banky ! Já bojoval 2 roky výkonné služby v Sušici + 3x manévry k tomu ! Za co, soudruzi, za co ? ... Ještě, že je tady!! - Led zeppelin - Stairway to heaven, Metalica - Whiskey in the jar, Paranoid black sabbath, Cocaine eric clapton, Deep purple smoke on the water ... Jo, jo, to byl svět ještě normální - Nachystejte otci do You Tibe, pusťte mu a pozdravte jej ! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články