Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za příspěvek! :-)R^

0 0
možnosti

Přečetl jsem si diskusi a takovou shodu jsem tu ještě neviděl. Paní Jarošová, blahopřeji Vám, trefila jste hřebíček na hlavičku.

1 1
možnosti

Tomu co jste napsala snad ani sama nemůžete věřit.

5 1
možnosti

Českou - veřejnoprávní televizi prodat. Prodat i český rozhlas. Zrušit koncesionářské poplatky. Jednoduché řešení těchto a dalších problémů.

Nepotřebujeme veřejnoprávní média. Stejně jako nemáme veřejnoprávní noviny.

3 2
možnosti
Foto

Potřebujeme Českou televizi, jakožto nositele kultury, těch manipulativních médií zde již máme více než dost pod taktovkou podvodného slovenského oligarchy.

0 1
možnosti
Foto

Nezávislost České televize a jejich moderátorů? A teď ještě tu o Červené karkulce

14 1
možnosti
Foto

Sám si jistě můžete vybrat adekvátní kanál, který Vám libo sledovat... ČT má sloužit společnosti a ne mafiánům.

0 0
možnosti

"Nová rada ČT zvyšuje napětí, šikanuje zaměstnance televize "

Mohla byste být konkrétní a sdělit nám, jak nová rada ČT šikanuje zaměstnance? 8-o

9 1
možnosti

taky by mě to zajímalo, ale mám obavu, že odpovědi se nedočkáme

4 1
možnosti

Autoblokáda? U nás na vsi je na obecní zabíjačce 3x víc lidí.

Ty transparenty vyráběl a platil kdo ?

2 1
možnosti
Foto

Sám jste přiznal, jaká že kultura Vám je bližší, však jste tam osobně nebyl a zatím se v teple cpal tlačenkou... Transparenty jistě nebyly z Agrofertu nemějte strach, nešly z daní...

0 0
možnosti

Já jsem myslel, že první lidé na Mars jsou teprve v plánu, ale koukám, že jste je předběhla. Kde žijete , vytáhněte paty z té Vaší bubliny a vyrazte mezi lidi. Na ČT se již několik let nedá dívat, nová tvorba téměř nic, a za naše poplatky nám servírují do zblbnutí různá opakování. A ti co tam včera mluvili , se pouze potřebují zviditelnit aby je zase lidi zvolili a měli zajištěno další bezstarostné volební období. Až zruší povinné poplatky ať se v ČT třeba staví na hlavu

12 2
možnosti
Foto

ČT je nositelem kultury a opěrným bodem společnosti, nelze ji privatizovat, takových jednostranných a "nenáročných" médií zde máme až nepřiměřeně moc. Na akci jsem rozhodně byla osobně, Vás jsem tam nikde neviděla, takže předpokládám, že jste měl paty v teple právě Vy. Rozhodně máte právo dívat se na jiné, "akčnější " kanály.

0 0
možnosti
Foto

J56o69s64e78f 53B40á18r75t90a

18. 11. 2020 8:50

Včera, večerní zprávy ČT: Václav Havel se nezúčastnil akcí 17. listopadu 1989, aby nezavdal příčinu pro omezení této akce. Bohužel, je nás mnoho co to pamatujeme. Václav Havel, stejně jako většina národa, nevěděl, která bije. Ale tak se manipuluje s historií v ČT. A to jsem nikdy proti Václavu Havlovi neřekl křivé slovo. Ale paměť mám ještě dobrou.

11 2
možnosti

Bývalo zavedeným pravidlem, že před výročími 21. srpna, 28. října nebo 17. listopadu, byli chartisté preventivně zatýkáni a 48 hodin drženi ve vazbě. Aby tomu unikli, odjížděli z Prahy, a to byl i případ Václava Havla, který si v roce 1989 po Palachově týdnu už nějaký čas ve vazbě pobyl.

2 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články