Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Ti mladosi to nebudou vedet. Ale nas ve skole ucili, ze vlastenectvi je laska k sovetskemu svazu, a nacionalizmus je neco spatneho a hodne oskliveho co prislo z toho zleho nemecka. ;-D

0 0
možnosti
ZZ

Takže ti tkzv. vlastenci a patrioti jsou ve skutečnosti pouze nacionalisti.

;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Záleží koho považují za svého nepřítele. Každý z nich osobně a od toho se odvíjí, zda jsou patrioté anebo nacionalisté.

0 0
možnosti

M29a62r29t34i56n 38Š89u89l57c

17. 1. 2021 21:31

Nebudu se bavit o nějakém krajním nacionalismu. To ani moc neznám..

Nelíbí se mi ale účelové nálepkování lidí, jako je Klaus mladší, Okamura, Landa apod. tím pejorativním označením "flastenci".

Nezdá se mi, že by tito lidé šířili nenávist vůči nějakým národům či rase. Pouze chtějí aby naše kultura a hodnoty byly respektovány ..a to je přece něco jiného. Neříkají nikomu, jak si mají žít u nich doma, jaké náboženství vyznávat. Trvají jen na vzájemném respektu.

A podívejte se na příspěvky těch, kteří tyto lidi pejorativně nazývají "flastenci" ... kteří se tak nějak považují za lepší, pokrokové a nad věcí. Jakmile se objeví téma jako Rusko či Čína .. nenávist z nich jenom stříká. "Ožralí mužici, požírači netopýrů" atd atd.. výrazy, které by jinak musely být označeny za nenávistné a nepřípustné..

"Vlastenci" si podle mě hledí svého, pouze hájí své národní hodnoty.

U "antiFlastenců" vidím více nenávisti, jak k politikům či národům ..tak větší aroganci v diktování ostatním národům jak tam mají žít žít apod.

7 3
možnosti
JK

Vaše kultura není moje kultura. Vaše hodnoty nejsou moje hodnoty. Mám tuto zemi rád.

3 1
možnosti
Foto

Mohu být poněkud ostřejší? PEL-MEL

2 1
možnosti
JK

To není ostřejší, jenom neskonale hloupé.

0 2
možnosti
LP

Tak je jasny, ze s africkyma uprchlikama by nam bylo daleko lip. Ale uz tem nackum dlouho psenka nepokvete. ani se nenadejem a mame premiera Ivana BartoseR^ A ten nam skrze kvoty zacne postupne zvysovat nase nacky a xenofoby posramocene sebevedomi.R^ Pak uz bude dobre.V

4 2
možnosti
Foto

A proč Vy se stydíte za svůj původ a dal jste si české jméno? Hlavu vzhůru. I diakritiku se můžete doučit.

2 0
možnosti
Foto

K78a29r97e72l 47C55a57c68h

17. 1. 2021 19:24

Nejsem si jist, že právě vy budete schopna správně užít tu prostou odpověď Fedora Gála k rozlišení patriota od nacionalisty tak, jak byla myšlena. Ale možná jsem jen velký skeptik a lidem, kteří si příliš mnoho stěžují nevěřím.

5 2
možnosti
JK

Nejsem si jistý, jestli nejste samožerný trol.

0 4
možnosti
JK

Přesně. Já jsem si vždycky myslel, že vlastenec je někdo prostý nenávisti, kdo zná krásy své země, umí o nich poutavě vyprávět, jezdí po republice za poznáním, je to příjemný, mírný a inteligentní člověk. Kdežto dneska sami sebe za vlastence obvykle vydávají nevzdělaní primitivové s násilnickými sklony, schopní akorát tak holými větami ventilovat svou nenávist k čemukoliv, vlastenectví a nesnášenlivost je podle nich v podstatě to samé, nic jiného v sobě nemají a vzdělané a kultivované lidi nesnášejí snad ještě víc než Romy.

8 7
možnosti

M26a58r70t36i96n 26Š70u19l45c

17. 1. 2021 22:29

To je jako byste příznivce fotbalu definoval podle pár nejagresivnějších fotbalových chuligánů (kteří toho se skutečným fotbalem mají vlastně pramálo společného)... pak se nutně dostanete úplně mimo..

5 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články