Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J65o25s47e21f 80B88á73r60t13a

27. 2. 2021 13:14

Připadá mi, jakoby to psal robot naprogramovaný v 50tých letech.

0 0
možnosti
PH

P24e40t42r 85H56a88l82í13k

27. 2. 2021 12:33

Máte u mě první místo. Větší žvást jsem ještě nečetl.

1 0
možnosti
LT

Amaterasu-ó-mi-kami.....proč? Co jsem komu udělal, že jsem se nechal nalákat titulkem a pak už jen nevěřícně zíral.....

Mimochodem, pan Kšír o pár řádek níže psal něco o této fašistické republice. Ubezpečuji ho, že v případě jeho hloupých keců by v pravé fašistické republice za

a) neměl práci

b)podala by si ho tajná policie

c)měl by vystavenou jednosměrnou jízdenku směr lágr......

To je to zlehčování věcí, pak se člověk nemůže divit, když určitá ministryně tvrdí, že covid je horší jak druhá světová válka.

1 0
možnosti
LP

Ještě bych přidal samizdat.!!

0 0
možnosti
Foto

Normální popsání situace v této fašistické republice.

0 0
možnosti
Foto

Není totéž gender a pohlaví?

0 0
možnosti
ZH

Není. Genderu můžete mít tolik, kolik si vymyslíte. Pohlaví jsou právě dvě, ani víc, ani míň.

1 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články