Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M17i96l66a14n 32K65e72s41l

20. 10. 2021 22:47

No jo,já jsem zase slyšel,že je u nás Rak ušan,který chce zavést na ministerstvech kádrování jako bylo za komoušů.Že by se vracely dávné časy.

0 0
možnosti

A nikdo nechce pucit?

0 0
možnosti
Foto

J84a46n 18Š10i17k

20. 10. 2021 13:14

Možná jste se přeslechla a to slovo bylo punč :-) Hezký den

0 0
možnosti
Foto

Nepřeslechla nebojte, právě proto reaguji, na punč mne navíc nic nenapadá, protože ho nepiji, navíc kojím.

1 0
možnosti
Foto

Ba Bič - to vidím poprvé. Bič to svým způsobem je. A v souznění se Zemanem to byl bejčák. Nejen na novináře. A pak tu máme ještě jednu kuriozitu, která asi nemá v civilizované Evropě obdoby v roli mluvčího prezidenta. Bič Boží. Ovčáček. Urazili jsme po odchodu Václava Havla pořádný kus cesty k parodii na demokracii.

Rádio jsem neposlouchal, tak se nemohu vyjádřit.

3 0
možnosti
Foto

Svahilci by to tak slyšeli, protože naše mateřština jiné slovo neopakuje právě nyní tak často- je zprofanované a všudebylé, vlezlé a pohlcuje prostor jiným, potřebnějším slovům.

0 0
možnosti

Pokud tím pučistou je míníte Tajvanec, tak svámi naprosto souhlasím!!

3 2
možnosti

Tak z politiky jsou asi nejlepsi asi ty revoluce, a nejlepe se s nimi vstupuje i do učebnic a i jiných mediálních prostorů. ;-D Tohle by mohlo být sametová revoluce po

0 0
možnosti

požíra své otce prognostiky - vlastně takovy sametovy puč R^

0 0
možnosti

Situace je podobná jako v Německu třicátých let: Hindenburg je nemocen neschopen a mimo hru a kompetence si rozdělují rváči, hyeny a uzurpátoři. Nezáviděníhodná situace.

Zdroj: https://ditajarosova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=777593

Tak to srovnání se hrubě nepovedlo. Jednak Zeman není žádný Hindenburg, a ti rváči, hyeny a uzurpátoři, rozdělující si kompetence, jsou demokraticky zvolení senátoři a poslanci, kteří se snaží odstavit od moci zprofanovanou hradní suitu, která se drží koryt jako ta pověstná tchyně okraje balkónu.:-P

2 1
možnosti
Foto

Uzurpátory myslím ty, kteří dávají podepisovat listiny na smrtelném loži a také ty, kteří bez důvěry a hlavně lustračního osvědčení ukazují na pochybení jiných.

0 0
možnosti
Foto

To máte puštěného Ivana Hlase a jeho písničku „puč mi, puč, malagelo.“

3 1
možnosti
Foto

To nemám, na českém rozhlasu jsem slovo puč zřetelně slyšela v relaci, nebotˇ se prý šíří na sociálních sítích... Jinak pěkná písnička z úžasných devadesátek, díky za tip na poslech, Hlase mám fakt ráda! Pak ještě song Na kolena! a Karlín... :-)R^

1 0
možnosti

P55a47v55e62l 81V21é54b96r

20. 10. 2021 10:14

Zapomněla jste dodat, že ten náčelník Ba Bič používá bojovou přezdívku Boo Rash.

3 1
možnosti
Foto

Bureš je jeho krycí jméno, jak je veřejně známo. promiňte, že jsem neuvedla. Šlo mi jinak o puč a ne o toho, jehož jméno se nesmí vyslovit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články