Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. Připomínky si nechám pro sebe. ;-)

1 0
možnosti
JB

Enya tady nebyla, už jen proto, že do současnosti nikdy a nikde nekoncertovala.

0 0
možnosti
JK

Jenže k čemu je cestování, dkyž většina lidí dá peníze na základní životní potřeby bydelní atd.

0 0
možnosti
Foto

J30o49s24e58f 97B24á36r19t62a

17. 1. 2022 15:03

Nebyly tu zahraniční koncerty, téměř se neprodávaly desky, ale tu hudbu jsme znali a to velmi dobře, mluvím jenom za sebe.

5 0
možnosti
JV

Devadesátá léta znamenala svobodu, která nebyla ani na Západě. Zároveň ale znamenala i divoký vzestup kriminality, korupce a "podnikání" bez zákonů a pravidel. Nechápu vaši větu, že se vám najednou nikdo nesmál, když jste šla s houslemi 8-o8-o. Netuším, kolik vám bylo let ale lidi neobjevili rock až po 89. A představte si, že festivaly byly i v 80. letech ( i když ne se zahraničními kapelami, které tu byly jen jako vlaštovky ). Jako znalkyni bych vám doporučil aspoň našprkat, jak se píše Paul McCartney;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za post. Byla jsem dítě, proto jsem vnímala jisté aspekty jinak než dospělí. Hudba byla, ta oficiální v rádiích dost ochuzená a naprosto odcizená... Jako náctiletá jsem neměla na maloměstě příliš možností uslyšet jiné třeba alternativní kapely. Moje sestřenice mi pustila /potají/ Martu Kubišovou a Karla Kryla s tím, že jsou zakázáni. Matka mi zase řekla, že je zakázaný Waldemar Maruška, kterého poslouchala moje babička. Myslela jsem, že jsem se snad přeslechla. A tak jsem začala objevovat tajemný svět "druhé" undergroundové kultury. A to nemluvím o bigbeatu... Tak jsem nakonec začala zpívat v bigbeatové kapele, a tak vnímám devadesátá léta veskrze pozitivně.

0 0
možnosti
ZZ

Nebyla to hezká doba.

Násilí, korupce, absence práva, divoká privatizace, rozvoj mafií a trestné činnosti ........ bylo to nepěkné vystřízlivění po nadšeném očekávání zlepšení celkové situace ve státě.

;-(

1 1
možnosti
ZZ

Ale copak Dito ?

Podle vás to bylo vše OK a zářivě čisté ?

;-D

0 0
možnosti
MM

Nevěřil jsem na zázraky, přesto se staly.

Havel prezidentem. v budově bolševického Federálního shromáždění působila Svobodná Evropa, na živo jsem mohl vidět a slyšet Martu Kubišovou.

Přes všechny excesy díky za devadesátky.

6 0
možnosti
JT

Jo jo. A navíc jsme byli o 30 let mladší a ještě žili lidé, které jsme měli rádi. Na druhou stranu bylo výrazně méně peněz, ale tak moc to zase nevadilo a ještě se nenarodili lidé, které máme rádi teď.

0 0
možnosti
VV

Otevrely se hranice a mohli jsme zacit jezdit domu. zacaly se opravovat polorozpadle domy, v prazske Pstrosce zmizelo to leseni podpirajici leseni ktera chranilo chodce pred padajicim zdive.

Zacal vychazet casopis Bohemia a dal si nepamatuji ukazujici uz zrenovovane krasy Ceskoslovenska a my meli namety na vylety.

Ano, ta doba mela i jista negativa na ktere tady byvali soudruzi a ruzni agenti kteri prisli o sva privilegia poukazuji. Zacali byt vrazdeni nejen konkurujici podnikatele, ale i nepohodlni novinari a tak byvali predsedove zavodnich organizaci KSZ privatizovali za hubicku podniky, aby je nasledovne vytunelovali.

A take pro nas navstevniky byvaleho domova bylo vse uzasne levne, i kdyz nes okradal kdekdo. A hlavne ty, kdo neumeli cesky. V restauracich byly dvoje jidelni listky. A po ulicich obtezovali jinak oblecene lidi vexlaci.

Utkvelo mi v pameti jak v hotelu V Karlove stuudance recepcni po prokazani totoznosti zvaznela a pravila, ale pro vas to nebude za 150 Kcs bude to 550 Kcs.

1 0
možnosti
JT

Slevy pro místní mi ani tak moc nevadily.

0 0
možnosti
Foto

Pamatuji, že do Praze "emigrovalo" hodně Američanů právě kvůli té bezbřehé svobodě hraničící s anarchií. Sám jsem ji využíval jen k tomu, že jsem tehdy po policajtůprostých silnicích jezdil referentskou škodovkou tak rychle, že bych dnes přišel nejen o papíry, ale snad i před soud. Podotýkám, že bez jakýchkoliv nehod. Sice se kolem nás vraždilo a rozkrádalo, ale co oko nevidělo, to srdce nebolelo.

1 0
možnosti
JT

Nevraždilo se ani nekradlo o nic víc.

1 0
možnosti
JT

Devadesátá léta byla nejlepší. Od roku 2000 se to všechno pomalu vrací zpět k socíku. Německo nám dalo další zvrácenou a ničící ideologii, tentokrát zelenou. Svoboda slova je silně omezována, mimo jiné i censory na iDnes.

Bylo dobře, teď je hůř.

4 0
možnosti
Foto

Alespoň se ukáže, kdo je kolaborant, kdo pátá kolona a jak sousedi...

1 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,54
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články