Dita Jarošová

Obhajoba třináctky...

4. 06. 2017 21:03:37
Číslo třináct v nás vzbuzuje pocity smíšené, spíš nelibé, což bych se chtěla pokusit vyvrátit... Ke třináctým narozeninám jsem dostala od babičky číslici z kočičího zlata, bylo mi v té chvíli dost protivné, že je mi právě třináct.

Třinácka je fenomenální záhada, televizní pořad třináctá komnata má velkou sledovanost. Myslím si však , že tajemnou komnatu v sobě nosí každý. Přívěsek jsem ale na krk zavěsila, nakonec jsem si ho téměř oblíbila a ještě nedávno jsem ho objevila...

Let Apollo 13 posádka také přeci nakonec přežila, pátek třináctého se někteří z nás dopředu děsí, alespoň se dá ale nepovedený den na co svést... Vemte si to z té lepší stránky. Řekne se: To bylo tím třináctým, přitom na pátek se podle mého soudu všichni zběsile těší a je jim upřímně jedno, zda nastane tato číselná okolnost, anebo ne. Přitom každý víkend fakticky milujeme...

Letos prý bude již po třinácté festival Noc kostelů, což si myslím, že je úžasné!

Za kolektivistického komunismu se v občanském průkazu na protest trhala i natrhávala právě stránka třináct. Třináct jako revolta, v dnešní době by to bylo horší s tou kartičkou!

Můj syn zatím naštěstí žákovskou nenatrh, vypadá, jako by byla chráněna památkovým úřadem sice, ale má na ní identifikační číslo třináct a také ho letos čekají narozeniny s tímto revolučním číslem, měla bych jít vyštrachat ten přívěsek.

Dokonce v devadesátkách fungovala kapela s názvem kapela XIII. století, ovšem ta dostála spíše hororrovosti, takže na dobrou noc veskrze nevhodný poslech...

Spravit náladu si můžete ale u skupiny Klíč, která sice není veskrze veselá, ale má v repertoáru krásnou píseň s názvem Třináctka! Takže kdo rád píšťaly...

https://youtu.be/XLQGUS7I-v4

Autor: Dita Jarošová | karma: 11.17 | přečteno: 162 ×
Poslední články autora