Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná se už lidé těšili na klidné interview mezi moderátorem a generálem a do toho se přiřítil na poslední chvíli host, který pozvání odmítl.

Možná vynechání alespoň videa z audiovizuálního projevu toho arcilháře jim mírně zpříjemnilo poslech debaty, jejíž úroveň jeho účastí významně klesla.

0 0
možnosti

No, musím říct, že mně smysl pro humor chyběl. Po cca 15 minutách se mi udělalo z p. Babiše fyzicky nevolno a přepnul jsem na film.

(mimochodem, druhý den jsem si zkusil přečíst přepis debaty a taky jsem to nezvládl)

0 0
možnosti
Foto

Ale chudák, vždyť se pod tím musel dusit! R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS