Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Messengerové chování /povídka/

Pavel seděl mezi svými přespříliš ostříhanými soukmenovci u stolu štamgastů, mudroval spolu s ostatními o kvalitách piva a žen. Okolní stolky, ač všechny zaplněny, narozdíl od jejich stanoviště byly značně zvukově poddimenzovány. 

Skupinka měla hlavy pohromadě, ten nejvyšší měl na krku masivní řetěz, všichni svým způsobem tak trochu pracovali pro stát...

"Támhleta se mi líbí."

"Paní, dáte mi číslo?" Zeptal se jí potřetí a zapsal  nemotorně devítimístné číslo na papírek. Ozval se ve 22:30 minut. 

"Mohu Vám něco napsat?"

"Jasně..."

"Pojde zítra na koupaliště?"

"Zítra na koupaliště nepůjdu, dcerka má rýmu a bojím se aby nekašlala."   

"k. moc se mi libite."

"jste můj typ."

"děkuji za kompliment:) jste sympatický."

"Děkuji.. A vy velmi půvabná."

"Mohu se o Vás ucházet?"

"Vy nemáte ženu?"

"Ne"

"Jsem sám."

"Strašně mě přitahujete."

"Aha já nejsem sama mám dceru viděl jste ji..."

"Porád jsem na Vás koukal. Máte krásnou postavu."

"To se mi nezdá, ani nijak necvičím."

"Moc se mi líbíte."

"Jste sympatický, jste z Hradce?"

"Ty šaty vám moc slušelo."

"Ano."

"Děkuji, ráda se líbím jste charismatický."

"A vy? Přesně můj typ."

"Také jsem z Hradce."

"To není možné, že se neznáme??"

"Moc se mi líbíte. Žijete sama?"

"Pracovala jsem mimo město a teď jsem na mateřské, žiji s dcerou, viděl jste ji."

"A vy?"

"Už jsem sám. Už ano."

"Porad na Tebe myslím."

"Mohu se na něco zeptat?"

"Jasně!"

"Raději ne, je to hodně osobní."

"Aha to byl zajímavý moment, jak jste po mě chtěl to číslo. Kamarádka byla v šoku. Víte, ona je na vozíčku."

"Jak v šoku?

Chtěl jsem Tě o něco požádat. Bojím se to napsat."

"Aha?"

"Líbíš se mi moc."

"Díky za upřímnost."

"Mohu napsat jednu věc prosím?"

"Ok"

"Líbíš se mi moc. Chtěl bych s Tebou spát..."

"A není to nějak brzy, viděli jsme se jednou?" 

"Sejdeme se na náměstí? V 17 h v tý pasáži."

"Mohu ještě něco napsat? Prosím!"

"Napíšu Ti pravdu. Měl jsem jet na Moravu, ale Ty se mi moc líbíš. A pokud mě budeš chtít, tak nikam neodjedu." Pomlka tři hodiny.

"Takže mě nechceš? A já chtěl žít ve třech."

"Mohu Ti zavolat?"

"Uspávám zrovna dítě."

"Tak v kolik mohu?"

"Tak za půl hodiny. Žes tam nepříšel? Do té pasáže, byla jsem tam, potkala jsem tam jednu známou, dost nepříjemnou ženskou?"

"Já  dříve pracoval pro pomáhat a chránit a byl jsem dokonce u ministerského předsedy na hnízdě, on je takovej takovej přísnej, nechal mě čekat dvě hodiny" vydechl obdivně jedním dechem Pavel.

Ticho.

"Nyní jsem tělocvikář, hraju fotbal poloprofesionálně."

"Mohu ještě zavolat?"

"Mohu Ti něco napsat?"

"Máš to ráda do zadečku?"

"Ne, sorry jako."

"Líbíš se mi. Chtěl bych Tě o něco požádat. Chtěl bych s Tebou žít a milovat Tě..."

"Zajímavé vyznání lásky na první pohled..."

"Nezlob se, prostě se mi moc líbíš."

"Jsi moc sexy. Chci být s Tebou a o něco požádat Tvoji kamarádku."

"??!

"Bude to hodně osobní."

"Nic, to se nehodí."

"Mám Ti napsat pravdu, unesem ji? Víš co myslím?"

"Ne a to mám fantazii, pozveš ji na panáka?"

"Tak se omlouvám. Chtěl bych se milovat s Tebou a ona by s na to dívala."

Ticho.

"Nezlob se na mne. Takže se zlobíš?"

"Vendy, mohu Tě o něco požádat? Chtěl bych Tě pozvat na dovolenou. Jen mi dva. Mohu? Do Egypta."

"Vůbec Tě neznám, takže s takovýma nabídkama na mně vůbec nechod´..." 

"Chci se sejít, Vendy, dej nám šanci."

"Jsi typ mého bývalého manžela. Vážně? To něco znamená, já jsem kozoroh." 

Sobota: "Vendy a Martina s tím je ok? Odpovíš mi prosím?"

"Myslím to jak jsem napsal, tu trojku?"

"Dělej si prču z někoho jinýho a pozdravuj kamarády v hospodě od stolu." 

Sedím sám doma u TV. To přísahám. Dávají Temný kraj. To je jedno, prostě mi nevěříš. Už mi věř, myslim to vážně."

Ticho, o tři dny později:

"Ahoj Vendy chci Ti napsat, že jsi velice půvabná žena. V době, kdy jsem Tě oslovil,  jsem měl celkem výrazný problém s přítelkyní, který jsem řešil zájmem o Tebe. Vrátili jsme se s přítelkyní k sobě.,vše si vyjasnili. Také jsem to řešil alkoholem. Moc se Ti chci omluvit za své messengrové chování..."

 

 

 

  

Autor: Dita Jarošová | pátek 25.8.2023 14:35 | karma článku: 7,61 | přečteno: 256x
  • Další články autora

Dita Jarošová

Mámagraf /fejeton

Takže jsem překročila určitou věkovou lajnu abych se poprvé vydala na preventivní prohlídku prsou. První potíž byla najít parkovací místo, nakonec jsme zaparkovaly na dvoře střední školy, kde studuje můj syn. Vzala jsem sebou mámu

6.4.2024 v 20:12 | Karma: 11,25 | Přečteno: 433x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Uchazečky konkurzu na ředitelku /povídka/

Všechny tři postupně hledaly kongresovou místnost, až skoro bez toho "s", dveře měla čísla, která však v pozvánce nestála. A tak trochu zoufale korzují po chodbách bez informačních cedulí odchytávají všemožné i domnělé úředníky .

28.3.2024 v 9:45 | Karma: 9,71 | Přečteno: 331x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Burešův Maelström ?

Všichni máme v paměti telefonní aplikaci Bez Andreje. Funguje dosud? Kupujete anebo využili jste ji někdy v minulosti? Už její pouhý výskyt nám v podstatě oznamuje, že bude přetěžké vyhnout se výrobkům právě z této stáje...

27.3.2024 v 9:50 | Karma: 13,72 | Přečteno: 345x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Archa panenek...

Při rutinní selekci odpadků u kontajnerů mne jasksepatří zasáhly drsné záběry: vzhledem k povinnému sledování dětského pořadu Operace Jau mne šokoval pohled na otevřený kufr plný nahých tělíček panenek útlých těl, tak tenkých

2.3.2024 v 13:40 | Karma: 14,12 | Přečteno: 310x | Diskuse| Kultura

Dita Jarošová

Cucáci

Vždycky jsem si říkala, jak se může poznat, když někdo se nachází ve věkovém období zvaném cucák. Kolem Valentýna mne však potkala zajímavá situace, od letoška jsem o hodně chytřejší, co se týče tohoto pozoruhodného označení...

20.2.2024 v 22:04 | Karma: 12,16 | Přečteno: 422x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,79
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články