Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi rozhodně jak kde... Zřejmě to je pro zahnání pomyslné nudy a také, že otevřeli ty hobby markety... :-)R^

0 0
možnosti
KT

Nikdo ploty nestaví, pár ustrašenců se schovává doma, lidé si ale si v téhle době pomáhají. Je to příjemné zjištění.

0 0
možnosti
Foto

Příjemné zjištění je, když vidím z okna na liduprázdné louce občana, který směle kráčí bez roušky.

Když ale vidím osamoceného řidiče v autě, zahaleného rouškou, mám naopak pocit, že cosi v pořádku není.

Podle toho, jak kdo s rouškou (náhubenkou) zachází, lze odhadnou jeho IQ atd.

Zatím mám dojem, že je to fifty - fifty. Je to k zaradování, nebo spíš k pláči?

1 1
možnosti

Kecy o ničem.

Miluji anglickou krajinu s jejími živými ploty a pořádkem. Ploty zde vyznačují kdo je za tu kterou část krajiny zodpovědný, ať už je to soukromá osoba, spolek, instituce, obec nebo stát. U nás bylo čtyřicet let všechno všech a podle toho to vypadalo. Uplynulo 30let a mnozí lidé považují oplocenky kolem lesních výsadeb a ploty kolem pastvin dobytka za překážku jejich "svobody".

A rouškou každý nositel chrání své bližní a ne že se od nich odděluje. Uvedené názory o tomto jsou v době pandemie naprosto scestné.

4 0
možnosti
Foto

My máme pandemii? Ani na epidemii to nevypadá, soudíme-li dle definice.

V těch anglických plotech bývají vrátka, podobně jako bývaly i u nás vrátka v plotech mezi sousedy. Aby ten, kdo přichází v míru, mohl projít.

1 0
možnosti
Foto

Ano někoho zarazí jiného ne, jak to kdo má nastaveno... Zdravím paní divizno! :-)

0 0
možnosti
Foto

V perexu mě zarazilo, že "doba tepe". Jakmile jsem se začetla do článku, přestala jsem se divit... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Už mi chutí v palci cuká, něco neblahého ťuká.

Jak říká klasik. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,55
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články