Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako pubescentovi se mi dostala Kámasútra do ruky, ve slovenštině. Dodnes si vzpomínám, jak mě vyděsila technika zvaná "tygrí pazúr".:-/

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Jane, to jste mne pobavil! Tygrí pazúr, to fakt zajímavý název, v té slovenštině to navíc vyznívá opravdu dramaticky. Partnerka musí mít asi co nejdelší nehty, což? Zajímalo by mne, kolik dnešních pubescentů by to bylo schopno a ochotno přelouskat v řeči našich sousedů... :)R^

1 0
možnosti

Zdá se, že o Kámasútru je zájem. Někdo ji zcizil, aby se poučil. Pak ji vrátí! Moudrá kniha! Měli bychom ji číst pomalu, chceme-li být v životě úspěšní! :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, zájem o ni byl, jen se měla dostat do těch správných rukou. Zmizela nečekaně jako pára nad hrncem. Nebudu z toho však dělat vědu. Snad poučí alespoň onoho zlodějíčka, jenž měl jistě příkladné mezery a patrně je nyní pečlivě studuje. Však dnes moc lidí nečte, vědomosti se získávají pokoutně a je zázrak, když si mladí něco přečtou. Nejspíš je to zázrak, že se dnes ještě knihy kradou...;-)R^V

1 0
možnosti

Ukradená? A ke všemu jen kreslená?;-D No to se jeden vskutku diví, podobně jako kdyby se ztratily základy gymnastiky pro rozhodčí.

2 1
možnosti

Nepodceňuj vědu ani starobylé poznání! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,55
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články