Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta s tím nápisem na zádech je samozřejmě mladá "in" žena. Domnívá se, že tímhle zosobňuje pokrokovost a samozřejmě tím vůbec nic nemyslela a dokonce by vám to ani nebyla schopna vysvětlit i kdybyste ji dohnala.

Píšete, že jste spisovatelka a kantorka. Opravte si tedy váš text, máte tam hrubky a dějový zmatek. Vůbec jsem třeba nepochopil citaci vašeho dalšího syna, když jiného nezmiňujete. Odkazovat se na romány mi taky nepřijde zrovna relevantní ;-)

0 2
možnosti
Foto

Mno a z Vás mám pocit, že nemáte zrovna rád ženy... S batoletem na klíně se nepíše zrovna snadno, to mi věřte. Nechápu, proč by román nemohl sloužit coby studnice informací, podívejte, kam až to dotáhl Vinetou! R^

1 0
možnosti
Foto

👍👍 pro mě pozoruhodné a povznášející zamyšlení cestou niterných asociací... Úplně se v té ZOO vidím (já nedávno s vnoučaty) kdy jsem podobným způsobem v sobě zkoumala, proč někteří lidé tak vyzývavě šokují okolí svými dredy. Věřte, že nikdo z těch, kterých jsem se dovolila zdvořile zeptat, o pradávném vzniku a smyslu toho "účesu" (to jsem viděla v Andách v otevřených hrobech přírodních národů) neměl ponětí, vůbec je to nezajímalo a vůbec jim to nevadilo. Tak se dál (s)mějme rádi, Vám děkuji srdečně ❤️👍.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek paní Marie! To muselo být zábavné s těmi dredami, no, byl to jeden čas obrovský módní hit, po tom, co v osmdesátých letech vládly krátké sportovní účesy... Dalo by se takto rozhodně polemizovat i u přespříliš potetovaných jedinců, co je k tomu vede... Snad revolta, dnes ale když potetovaný je každý třetí to také jaksi ztrácí ten skandální ráz! :-)R^V

1 0
možnosti

J43a70n 94M97a43r34e14k

12. 2. 2023 20:49

Být gay, to je ted velká moda. Mnoho celebrit to o sobě tvrdí...protože je to "IN", aniž, jak se domnívám gayové nejsou a nebyli.. Jedinou informaci o Ježíšovi máme z biblických evangelií a malou zmínku u historika Josefa Flavia. Dneska se gay dělá z kdekoho a je to nutné brát s rezervou, jak říkali staří Římané.."cum grano salis" A z žádného zminovaného zdroje se nedá usuzovat, že ježíš byl gay. Byl svobodný, tolik o něm víme..... jinak jsou to přiblblé spekulace ještě přiblblejších spekulantů.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za příspěvek, šlo mi také o to, jestli mi něco neuniklo, to víte, dnes se publikuje tolik vědeckých článků, že jeden neví...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,79
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články