Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedivím se! Mnoho čestných a moudrých politiků od Babišova klanu odchází. Jde jasně o společnost postavenou na autoritě AB, který je podobný Vítu Bártů! ANO je nebezpečné pro svoje lži a trolling, kterými se proměňují z populistické strany v anarchistickou!

1 3
možnosti

Nějak nechápu, co jste tím blogem vlastně chtěla říct..Že se u doktora před operací nejdřív ptáte primáře koho volil?

4 2
možnosti

Ona chuděrka sama neví, ale dostala za úkol se vyjádřit a veřejně plivnout.

Úkol byl splněn !

4 2
možnosti

Přepapouškovat, co ten druhý řekl, to dělají malé, ne moc chytré děti ("sám seš hloupej"), ale někteří v tomhle stavu zůstanou po celý život.

4 3
možnosti

Tak podobná pravo-levá strana vládne ve Francii, akorát že jí nefinancuje jedna firma ale velký byznys. A vybrala do čela fešáka Macrona. V každé straně se musí poslouchat. Řekl bych že kromě problematického Babiše chybí ANO 2-3 skuteční borci, sráží i odchody, zrady - Ostrava, Maxová, další europoslankyně ...

1 1
možnosti

Dito, mám vážné obavy, že s vámi už nechce tančit nikdo - tedy nejen Anoisté, ani Modré straky, či Starostové s Piráty, ba dokonce ani Topkaři s Lidovci.

A proto se vymlouvat, že sedíte v koutě jen proto, že se vám nechce, je nanejvýš trapné.

10 8
možnosti

Mám vážné obavy, že jenom blbě žvaníte všude, kam vlezete.

5 12
možnosti

Jak to řekl Kraus v Černých baronech? ,,Tak si polib .........."

6 3
možnosti

Kurnik, předběhl jste mě. Scéna ze zábavy v Černých baronech mi taky naskočila.

Uvědomělejší hezké holky jsou boží...

.

6 2
možnosti
Foto

Pocit nesounáležitosti i částečný despekt bude vzájemný.

6 2
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,79
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články