Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vidíte, myslela jsem si, že milovníci retra si přijdou opět na své, jsem ráda, že onu dobu jste mezi řádky nakonec i vy sám našel. Možná jsem mohla pro úplnost přidat ještě dobový ceník pokrmů a nápojů, popřípadě více popisů matriálů, které byly jedině k dispozici (tesil, umakart, silon, plast apod.)

1 0
možnosti
JJ

Přiznám se, že jsem to celé přečetl pouze že "studijních" důvodů, abych věděl kam až při své tvorbě může zajít "profesionální", angažovaných spisovatel. Máte pravdu, tu dobu si pamatuji dobře. Včetně cen životních nákladů i a atmosféru ve společnosti. Takže také můžu s klidným svědomím napsat to co jsem napsal. 🤣🤣

0 0
možnosti
JJ

Taková současná, angažovaná tvorba. Ani nevíte, jak mi tu dobu touto vaší agitkou připomínáte. Dobu angažovaných autorů, kteří uměli do svých děl umně zakomponovat všechnu tu bídu a úpadek nepřátelského kapitalismu... 😉🤣

Jen jsem se chtěl zeptat, on ty vaše díla opravdu někdo kupuje? Pokud jsou tedy psána v podobném duchu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,79
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články