Diskuse

Cucáci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J92a95n 48Š63i77k

21. 2. 2024 8:52

My jsme teda tomu říkali cucflek. A některé slečny se v tom vyžívali a úmyslně si tím kluky značkovali na viditelných místech. Máte šikovné syny, už jsou taky označkovaní . Já když jsem se pustil do poučování těch svých, přišel jsem už s křížkem po funuse. Tedy po cucfleku i styku. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Jane, také si myslím, že jde o úmyslný čin označení Děkuji za příspěvek pěkný den přeji!

1 0
možnosti
Foto

To si vůbec nepamatuji, že by nás někdo zasvěcoval. Asi jsem starší. Dcera bohužel ve svých 14 letech ví věci, které by ještě ani zdaleka vědět nemusela, takže tím kdo se leká, jsem spíš já, když občas něco utrousí.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den paní Ivo, bylo to v roce tisícdevětsetdevadesátjedna. Tak děti určitě mnohé ví, člověk se spíš děsí způsobu kde a jak se to dozvěděli...

1 0
možnosti
Foto

Já jsem syna slovem antikoncepce nestrašil, já mu prostě dal kondom. Je to již hodně dlouho, ale tuším, že to bylo také na jaře.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek pane Václave, také jsem si řekla, že pro všechny případy také rozdám prezervativy... :) Pěkné jaro

0 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,79
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články