Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Toto by byl svěží vánek v tomto zatuchlém dvorku.

Něco tak nepředstavitelného jako volební právo žen počátkem minulého století, či zavřené chrámy konzumu v dnešních dnech.

4 1
možnosti
Foto

Děkuji za váš názor, jsem ráda, že to takhle vnímáte, byl by to pravý opak dnešního tristního stavu. R^V

3 0
možnosti
JJ

J18i61ř59í 55J13a10n47d24a

16. 10. 2019 20:42

Respekt je takový Sputnik jisté části veřejnosti. U ní by asi úspěch měl.

3 3
možnosti
Foto

Co to je Sputnik? Myslíte nějaký časopis?

0 0
možnosti
Foto

Ježíšmarjá, co Vám ten pán udělal, že ho chcete předhodit té čeládce, které se říká naše vrcholná politická sféra (všimněte si, jak jsem tolerantní!).

R^

1 2
možnosti
Foto

Zkrátka alternativa, nemůžeme za to, že někdo znesvětil "prezidentský stolec", zase by měl být očištěn, nejlépe nějakým intelektuálem.R^V

1 2
možnosti
Foto

Asi by v této zemi musela být většinově vyspělejší společnost, aby Erik Tabery měl šanci na zvolení.

4 2
možnosti
Foto

Každý by měl začít u sebe, tak jsem začala, E.T. má pro mne přijatelný žebříček hodnot a je na rozdíl od jiných kandidátů, kteří nevědí kde a jak skloňovat, jasná jednička !!V[>-]

5 0
možnosti
Foto

To je stejně pravděpodobné, jako vítězství TOP 09 ve volbách do PS.

2 0
možnosti
Foto

V téhle zemi je zatím možné vše, jsou lidé, například ti z Letné, kteří by to uvítali jako vítanou alternativu !!

3 0
možnosti
KT

To jste tomu dala, to by měl pan Vyoral, co ví, že všechno není zlato, žně!

2 0
možnosti
JL

Chápu, že žena preferuje velkého chlapa, který by na Hradě důkladně šířil ideje globalismu, politické korektnosti, homosexuality a eurounie, ale já bych tam viděl rád ženu. Nějakou klidnou s mozkem. Nějaká by se určitě našla. Už minule jsem doporučoval senátorku právničku Elišku Wagnerovou.

3 0
možnosti

Věčná škoda, že Iveta Radičová je Slovenka. To by byla prezidentka podle mého gusta.

2 0
možnosti
JT

J72i45r90i 40T12i32c89h91y

16. 10. 2019 17:52

Soude podle jeho nazoru, vyjadrenych v knize Ceska cesta od Masaryka po Babise, je to liberal, ktery by zrejme vital prival levicackych liberalnich zrudnosti ze "zapadu"

8 0
možnosti
Foto

Jistě, gentleman jeho formátu nebude vzývat zaostalé Rusko...

2 3
možnosti
Foto

V naší společnosti jsou Vámi vyjmenované vlastnosti kandidáta naprosto neprůchodné.

Lid si žádá hulváta, co pozvrací korunovační klenoty, chlastá jako mužik, v rádiu mluví slovníkem IV. cenové skupiny a diskutovat chodí s panem Soukupem. A miluje Čínu a Rusko.

Pan Tabery neprojde.

R^

12 3
možnosti
Foto

Děkuji pane Tomáši za palec, však píšu, že mne to napadlo, každý inklinuje k jiným hodnotám, nemůžeme za to, že lidé vychováni českým školstvím vzývají takovéto pokleslé žebříčky hodnot!

5 0
možnosti
  • Počet článků 561
  • Celková karma 11,79
  • Průměrná čtenost 386x
Bloggerka, spisovatelka, autorka knihy Opravdickej mafián 2019, eseje: Jsem jedním z tónů všech písní Tvých. Jsem žena  tvůrčí a optimistická, jinak ještě pedagog, hudebník a rodič se smyslem pro humor... "Hudba je nejkrásnější jazyk" Jan Werich

"Jsem, kdo jsem... "https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Chtěla bych zde podpořit všeobecné vnímání života kol kolem a inspirovat svými nápady... Jak se zdá, tepe to tu celkem slušně!

http://www.ditka-pete.webnode.cz

https://uloz.to/file/snlsnxnUdh7g/dj-eseje-pdf

 

Seznam rubrik

Oblíbené články